Lokal użytkowy 55,0m2, Warszawa, Śródmieście, Tamka
15 900 zł 289,09 zł/m2
Skontaktuj się
ico powierzchnia

POWIERZCHNIA

55,00 m2

ico przeznaczenie

PRZEZNACZENIE

-

ico pietro

PIĘTRO

parter / 5

Szczegóły oferty 299396

Informacje dodatkowe:
klimatyzacja, ogrzewanie

Lokalizacja

Warszawa, Śródmieście, Tamka

Opis oferty

Promocyjny czynsz (-25%) na 4 miesiące dla rocznej umowy najmu ------------------------ umeblowane biuro dla 14 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy, w biurowcu klasy A, w okolicach ul. Tamka, poleca Property Office (tel. 731pokaż telefon, mail: ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy, znajdujący się na parterze kameralnej kamienicy. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła. Miesięczne koszty najmu netto: od 15900 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Opis powierzchni serwisowanej: Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych. Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię. Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja: Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: ; tel. 731pokaż telefon www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Numer oferty: 299396
Nr licencji zawodowej: 22020

Statystyki ogłoszenia:

oko