Praca w domiporta
Kim jesteśmy?
Domiporta integruje wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego na jednej platformie cyfrowej.
Łączymy nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa, banki finansujące zakup mieszkań oraz podmioty świadczące usługi projektowe.
Zakup i sprzedaż nieruchomości w Polsce to wciąż żmudny, wieloetapowy i offlinowy proces.
Naszym celem jest uproszczenie go i dostosowanie do potrzeb wymagających i nowoczesnych użytkowników.
Dzięki naszym markom z sektora wykończeniowo-meblowego Merkury Market oraz Abra-meble.pl pomagamy tysiącom osób wyremontować i urządzić swoje wymarzone M!
Nieustająco staramy się spełniać biznesowe potrzeby naszych Klientów, a także Reklamodawców podchodząc do każdego podmiotu indywidualnie.
Dołącz do nas!
Dlaczego warto u nas pracować?
Jesteśmy polską, dynamicznie rozwijającą się firmą.
Gwarantujemy stabilne warunki zatrudnienia. Doceniamy i nagradzamy zaangażowanie naszych pracowników oferując szeroki zakres świadczeń w ramach programów socjalnych.
Praca w Domiporta.pl sp. zo.o. gwarantuje rozwój kompetencji jaki i udział w innowacjach.
Kogo obecnie poszukujemy?
- Wykształcenia minimum średniego
- Umiejętności jasnego i precyzyjnego formułowania myśli
- Gotowości do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Status studenta będzie dodatkowym atutem
- Umowę zlecenie, wynagrodzenie podstawowe, oraz premię, która da Ci realny wpływ na poziom Twoich zarobków
- Pakiet benefitów: dla zdrowia, czasu wolnego i sportu
- Pracę w stałych godzinach 9 – 17
- Pracę w gronie wyluzowanych profesjonalistów
- Szkolenie wstępne z zakresu produktów oraz obsługi Klienta.
- Poznanie rynku nieruchomości
- Dogodną lokalizację – Warszawa, Mokotów
Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, jesteś kreatywny oraz lubisz wyzwania - Zapraszamy – nie czekaj - prześlij do nas swoje CV!
Aplikuj- koordynowanie działań mających na celu kształtowanie marki i wizerunku
- tworzenie i realizacja innowacyjnych kampanii marketingowych
- analiza konkurencji oraz śledzenie najnowszych trendów na rynku
- wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży oraz analiza ich efektywności
- zarządzanie stroną internetową oraz kanałami w mediach społecznościowych
- raportowanie do Zarządu w zakresie realizowanych celów i zadań
- planowanie i realizacja działań marketingowych (w tym e-marketingowych i social media)
- doświadczenie w budowaniu strategii i planów marketingowych - minimum dwa lata
- kreatywne, nieszablonowe myślenie
- umiejętność sprawnego organizowania pracy własnej oraz zespołu
- umiejętność prowadzenia projektów oraz realizacji kilku projektów jednocześnie
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- zatrudnienie w oparciu umowę o pracę lub kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy
- pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
Jeśli jesteś kreatywny oraz lubisz wyzwania - Zapraszamy – nie czekaj - prześlij do nas swoje CV!
AplikujInformujemy, iż w celu zapoznania się z informacją o procedurze zgłoszeń wewnętrznych obowiązującej w spółce Domiporta sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, o której mowa w art. 23 i następnych ustawy o ochronie sygnalistów należy wejść na stronę www.domiporta.pl/panel/zgloszenia-naruszen-sygnalisci