Lokal użytkowy 44,97m2, Warszawa, Mokotów, Sobieskiego
12 080 zł 268,62 zł/m2
Skontaktuj się
ico powierzchnia

POWIERZCHNIA

44,97 m2

ico przeznaczenie

PRZEZNACZENIE

-

ico pietro

PIĘTRO

1 / 6

Szczegóły oferty 297494

Informacje dodatkowe:
klimatyzacja, ogrzewanie

Lokalizacja

Warszawa, Mokotów, Sobieskiego

Opis oferty

Oferujemy do wynajęcia umeblowane biuro dla 10-15 osób na warszawskim Mokotowie, , poleca Property Office (tel. 731pokaż telefon, mail: ) ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - do potwierdzenia Umeblowany pokój biurowy dla 10-15 osób znajdujący się w budynku biurowym na Mokotowie, w okolicach ul. Sobieskiego Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 45 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu to 12080 PLN netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: Minimalny okres najmu: 3 miesiące. Dla umowy na okres minimum 6 miesięcy: 5 % rabatu, Dla umowy na okres minimum 12 miesięcy: 10 % rabatu, -kaucja: 2 miesiące - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Parking: W budynku znajduje się dwukondygnacyjny parking podziemny oferujący 111 miejsc parkingowych. -Czynsz za miejsce parkingowe: 90 Euro/miejsce + VAT Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy oferujący atrakcyjne powierzchnie do wynajęcia. W budynku są trzy windy, ale nie ma windy towarowej. Udogodnienia dla mam: Bezpośrednio z lobby -dostęp do pomieszczenia dla matek karmiących oraz do odpoczynku dla kobiet w ciąży. Pomieszczenie wyposażone w niezbędne urządzenia i meble. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu co zapewni komfort użytkowania budynku zarówno najemcom jak i gościom. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: ; tel. 731pokaż telefon www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Numer oferty: 297494
Nr licencji zawodowej: 22020

Statystyki ogłoszenia:

oko