Szukacie praktycznych wskazówek, dobrych praktyk w marketingu oraz gotowych strategii brandingu? Ta książka może być dla Was wyjątkowo cenna!
Książka to publikacja mocno osadzona w branży nieruchomości. Autor na jej łamach podaje praktyczne wskazówki, gotowe strategie oraz opisy prawdziwych sytuacji branżowych.
Dzięki temu prezentuje, jak krok po kroku zaplanować strategię marketingu własnej marki osobistej. To lektura przede wszystkim dla tych, którzy z branżą nieruchomości wiążą swoją przyszłość zawodową. Nie tylko dla agentów, lecz także dla właścicieli biur
nieruchomości i menedżerów.
Na blisko 300 stronach można znaleźć 4 główne rozdziały, które odnoszą się do kolejnych kroków jakie powinien wykonać każdy profesjonalista na rynku nieruchomości.
Autor daje czytelnikowi narzędzia do zdefiniowania mocnych stron i odpowiedzi na pytanie "jak wyróżnić się na rynku"? Podpowiada jak komunikować się z klientami oraz jak zaistnieć w social mediach. A to tylko niewielka część zagadnień, które porusza autor.
Jeśli chcesz zacząć pracę na rynku nieruchomości, z czystym sumieniem polecam Ci Markę agenta. Z pewnością może ona być wspaniałą motywacją i wartościowym powodem do tworzenia kariery w naszej branży. Dzięki niej poznasz życie agenta od podszewki. Jednym słowem – warto!
- ocenił publikację Andrzej Piórecki, Prezydent Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości
Autor swoje przemyślenia opiera głównie na swoich zawodowych doświadczeniach. Łukasz Kruszewski jest częstym prelegentem na licznych konferencjach branżowych, specjalizuje się w strategii marketingowej oraz personal brandingu.
Książka Marka Agenta ukazała się pod patronatem PFRN oraz lokalnych stowarzyszeń pośredników. Przedsprzedaż książki właśnie ruszyła. W tym czasie możesz ją kupić w niższej cenie. Akcja potrwa do 15 czerwca włącznie.
Książkę można nabyć na oficjalnej stronie wydania: markaagenta.pl