Co można robić by zwabić potencjalnego kupca na dom? Można dawać ogłoszenia w internecie i prasie lokalnej. Ustawiać specjalne tabliczki, oklejać okna reklamami. Zainwestować w bilbordy, a nawet podczepić reklamę do lecącego samolotu..., ale przebić to, co zrobiła agencja Van Diest & Van Diest, będzie naprawdę trudno.
Każdy się z tym stwierdzeniem zgodzi, ale pracownicy agencji z holenderskiego miasta Ermelo potraktowali je na opak! Sprawili, że kupno domu może być zabawą i to nie byle jaką. Cała posiadłość została zamieniona w jeden, sporych rozmiarów Rollercoster! Klienci zainteresowani kupnem domu, wsiadają do specjalnego wagonika i ruszają w trasę niczym z lunaparku! W czasie podróży odwiedzają ogród oraz wnętrze domu, wjeżdżają nawet na górę po schodach prowadzących na pierwsze piętro!
Czy taka forma pokazywania mieszkania ma sens? Żadnego miejsca nie można obejrzeć dostatecznie dobrze. Na każde pomieszczenie otrzymuje się jedynie kilka chwil. Ciężko się w tak krótkim czasie zdecydować na kupno czegokolwiek. Gdzie tutaj sens? Ciekawa forma ogłoszenia nagłośniona w social mediach spowodowała liczne odwiedziny zainteresowanych klientów. Wśród nich z pewnością znajdą się potencjalni kupcy, być może już ktoś się znalazł. Jest jeszcze jedna korzyść - wizerunkowa. Agencja Van Deist &Van Diest tym jednym zagraniem zaskarbiła sobie grono fanów, którzy z pewnością jeszcze długo będą obserwować profil agencji w poszukiwaniu podobnych nieruchomości!
Przede wszystkim jest to decyzja, której skutki będą odczuwalne długie lata. Ale sama możliwość zapoznania się z nieruchomością w formie przejazdu kolejką jest ciekawym urozmaiceniem. Taki fortel może być skuteczny, lecz nie może być stosowany zbyt często bo straci swój indywidualny charakter.